Followers

Wednesday, August 1, 2012

Ranjau Kehidupan...





Salam...ntah knp aku rse cm aku nk post gmba nie...nk kata cantik xde la cantik mne, tp bg aku gmba ni sperti mnceritakn ssuatu... klo tgk scara kasar mmg aku rse xde bg mkne pe pn..tp knp tibe2 aku mcm trpanggil (haa..kateko..) utk shoot gmba pak cik nie...gmba ni di ambil di Memory Lane (pasar karat) di tgh2 bandar Ipoh.. bile di tgk banyak kali, gmba nie bnyk mnceritakan khidupan seorang insan yg bergelar lelaki, suami dan juga seorang bapa serta mungkin datuk... dr air muka pak cik nie, mngkin kalian boleh tafsir sndiri bgaimana pnceritaan @ kisah kehidupan insan ini...sudah pasti dengan usia sebegini sudah tentu insan ini telah mnempuh pelbagai pengalaman n asam garam dalam kehidupan yang sementara ini... sudah pasti di sebalik ketenangan wajah pak cik ini, terdapat beribu liku2 kehidupan yang telah ditempuh sehigga hari ini...begitulah REALITI KEHIDUPAN...:)

No comments:

Post a Comment