Followers

Wednesday, August 1, 2012

Realiti Kehidupan Seorang Pelajar...

Minggu Orientasi Pelajar Baru IPG Kampus Ipoh (PISMP Unit G)
16 Julai 2007, masih terkenang lagi dalam kotak fikiran aku, dimana bermulanya kehidupan baru aku sebagai pelajar...yang jauh dari keluarga dan jauh juga dari kampung halaman. Disini aku mula kenal dunia luar, disini aku mula kenal pendidikan, dan disini juga aku mulai kenal erti persahabatan. Lihat saje pada gambar, mmg dh menerangkan segala2 nya.. Mula masuk tahun pertama di IPG Kampus Ipoh mengajar aku banyak perkara mengenai kehidupan... sehingga kini, aku di tahun akhir dan hanya sisa beberapa bulan saja lagi untuk aku menamatkan pengajian disini...5 setengah tahun??? fuuhh!!!... mmg terasa lama ketika kami di dalam gambar ini, dan kini 5 setengah tahun itu hampir aku dan rakan2 tamatkan...walaupun secara rasmi kami belum menamatkan pengajian, tapi perasaan puas dan  lega mungkin sudah ada di dalam diri di setiap wajah insan brpakaian serba merah ini... dalam tempoh masa sedemikian mmg trlalu bnyak pengalaman yg telah dilalui...walaupun kenangan seperti ini xkan berulang lagi, segala perkara yang dialami bnyak mmberi pengajaran utk mematangkan aku dalam REALITI KEHIDUPAN ini...:)

No comments:

Post a Comment